Monday, July 11, 2011

Amanah dan Tanggungjawab!

huhuu... Hari nih bermulalah perjalanan iza untuk mengejar impian dan cita2.. Sedar tak sedar iza da masuk sem5 rupanya sebagai penuntut di Politeknik Merlimau Melaka...  Iza amek kos Dip Kejuruteraan Mekatronik! Satu kos yang sangat2 mencabar! huihh,, memang payah kos nih.. Dahlah tak ramai pempuan dalam kos nih. Pastu dia banyak maen ngn Elektrik, Elektronik,Mekanikal pon ada tahu.. huu memang susah giler kan!

Tapi tuh amanah daripada Parents iza.. nk tak nk iza kena pikul tanggungjawab tuh dengan berjayanya! hehee..

Harinih kelas start kul 10, so sempat la tuk iza update post baru kat blog..ehehee...lama jugak lah iza tinggalkan blog nih. Adalah dalam 2hari tak update post baru.. hihii..bizi lar...biasalah kan naik sem baru macam2 nak kena setelkan...

Oke, ape2pon doakan iza ye... Sem nih subjek die sangat berat... Pening jugak kepala iza bila pk sal hal nih.. Mintak2 lah iza lulus sem nih dengan berjayanya! Aminnnn......

Nak tengok tak subjek iza ape? hah nih hah...


A4003 ENGLISH FOR TECHNICAL PURPOSES 4
B4001 MATEMATIK KEJURUTERAAN 
E4141 SISTEM KAWALAN 1 
E4160 SISTEM MIKROPEMPROSES & PENGAWAL MIKRO
E4800 PLC 
J4011 PNEUMATIK DAN HIDRAULIK
J4125 AUTOMASI PERINDUSTRIAN DAN ROBOTIK

Susah kan? adeiii... tuh la terpaksa iza blaja tuk sem5 nih! doakan taw... Amin....

Thankssss sumer... Papaiii.... n_n

Wif my Bff.. Wahida dan Farah..Iza yang belakang kai tdung itam tuh..baru balik bengkel mase nih! Smart tak


♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!