Thursday, July 7, 2011

kelam..kelam..kabuttt... !!!

Warrrghhhh!! ponatnyeee!! baru sampai rumah sewa! hikhikhik....banyak oo barang iza bawak..hahaa...dak2 rumah iza sumer cakap iza macam nak pindah umah je...ngeh3..ala, angkot sekaligus kan senang.. Sok2 dah tak payah nak angkat barang agy..hehee...

Sampai2 rumah je dak2 rumah iza tga kecoh-kecoh nak siapkan repot dorang! huhuu..biasalah nama pon student kan suka wat keje last2 minit...hehee... Dorang nak print kedai da penuh... Ramai giler kot orang nak print. sumer budak2 lepas praktikel cam kiteorang! kes tak siap repot lah tuh! hahahahaaa... Iza memang dah siap dah, tapi men gitu je buat..hehee...Bialah, berdoa dan tawakal jelah. dah usaha kan..huhuu...

kelam...kelam...memang betol2 kelam! hahaa

Oke, takmo citer banyak sebab nak p tolong dorang siapkan repot! then kul12 nak sembang dengan Chenta hati iza..huhuu

Oke korang! selamat malam....
♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!