PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, May 23, 2011

* i'm sOoory...*



to my Chenta....

- im sorry if i might hurt your heart -

- saya tak berniat nak lukakan hati awak -

- saya terlalu sayangkn awak -

- terlalu sgt2 sayang & cintakan awak sgt -

- hanya awak cinta hati saya -

- awak kecintaan, kerinduan & kesayangan saya -

- saya mtk maaf sebab saya lukakan aty dan perasaan awak -

- saya janji takkan sakitkan hati awak lagi -

- saya rindu sgt2 kat awak -

- Awaklah permata hati saya -

- jgn majuk ye syg.. jgnlah wat saya mcam nih -

- saya tak sanggup kehilangan awak -

- i love u soooo muchh!! -

- i mish u.. Ai shi teruu my dear,my Chenta -

- Maafkan saya -

- syg cintakan abg sangat2 -

mmmuuuuuuuaaahhh3!! mmuuaaaahhhh!!

- im soryy -




♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!