PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, May 8, 2011

* Riwayat Bidadari Syurga *

terharu! sedih! syahdu! asyik! best! +++++ sgt2 menyentuh hati! apenih?? apakah?? knape ngan aku nih?? giler ke?? hahahahaa.....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< sumer perasaan nih aku rasa bila bermulanya penjelajahan aku pada sebuah buku yang aku baru beli di PH BOOKSTORE! di bandar muO ~ kredit thankx tO that BookStore sebab menjual kat aku buku yg sangat2 berguna ini... ~ tajuknye...."RIWAYAT BIDADARI SYURGA" ..harga buku nih tak la mahal, sebab aku dpt diskaun 10% disebabkan aku beli waktu bookstore nih still wat promotion tuk their customer! hihihii... Rm23.30... kredit thankx to ibuku yang tercinta sebab sudi belanja aku buku ini..heheheee...:)
~ RIWAYAT BIDADARI SYURGA BY MUNIF AHMAD (HR PUBLISHING) ~


Buku ilmiah cm nih nih sangat2 menarik perhatian serta minat aku. almaklumlah sejak umor aku makin meningkat semakin aku luper sumer citer sal perjuangan para serikandi islam dalam penyebaran agama yg suci nih. tetiba aku seperti mendapat satu semangat yang aku tak pernah dpt sbelom nih! nih sumer disebabkan my chenta, " Muhd Rahman" karana dia sntiasa bercerita kat aku kisah2 hidup para sahabat dan nabi2 kita terdahulu..thankx a lotz my dear! now, i like to read more stories like this! and teach me the meaning of life and the useful of the moral value! thankxxx!! i sayang u sgt2!


chopp!! mesti korang nak tawu sapakah pengarang jantung buku ini kn??? MUNIF AHMAD! korg kenal tak?? huhuu.. ala penyanyi kmpulan HIJJAZ tuh la..tabik la kat die! sebab die da pon mgeluarkan buku hasil karyanya sndiri..aku biler lagi?!! hah3!! tgu je! t aku keluarkan bku hasil karya aku sndri..tpi tak tahu biler! hahaa! byk yg korg akan dapat bile bace bku nih! pcayelah cakap aku! jadilah macam aku, aku bace dan cerita yang selanjutnya dan sedalam2nya akan diceritakn oleh chentaku..hihihiii...mmg sayang die lebih laa!! :-*


.................................................................................


so pada kamo2 sumer,jangan luper dapatkan buku ini dipasaran! sangat2 bestt! menyentuh hati! dan sangat2 berguna tuk diri kita! yang penting nilai murnih yg ada dlam bku nih! bestt2! 5/5 stars aku bg!! next month aku akan rebut buku2 ilmiah lain yang ade kat Bookstore uh!! jagelah! akan aku terjah kamo wahai PH BookStore!!! hip..hipp!!



*_* selamat membaca dan terbaca key! hihihiii....n_n
♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

1 000 ucap syg pada Cik Iza:

Muhammad Rahman said...

(^_^) Thankz My Love.. Banyak2kan bc bku gni t akan membuatkan kita rindu akan Kehidupan Para Sahabat.. T abg bg Bku Hayatush Sahabah ulak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!