Sunday, May 8, 2011

* Jagung cAwan sUsU mariiii...!!! *

Arinih aku hepy sangat. dan tersangat2 lah hepy. yela..mana taknya, sejak aku habis praktikel nih aku asik dok memerap je kat umah, membesarkan badan dan menggemokkan badan. mana tak badan aku semakin bertambah2..hahahaaaa....

oke,now stop cter sal aku k..hakhakhakk....tetttt!!!!!!!!



..............................................................



Ptg yang indah dan damai uh, burung menyanyi2 dan angin tersepoi2 bahasa, aku pon ikot ibu, ayah serta adik2 kesayanganku pergi jalan2 bandar muo. p tanjong emas tuh! jalan2.. dan yang paling aku geron tuh,,mak aii..bapak byk giler berok2 maknyeh kat cituh! da mcm sarang dowg da aku tengok! bergayut sane sini...euuuwww!! takotnyew aku...aku pon lari la p kat ayah ngn emak aku.. tbe2,aku terdengor bunyik loceng! kling! kling! hahahaa...tgok2,apek jual eskrem lahh...tapi aku tertarik yang kat sebelah apek tuh. hahaa.." jagung cawan susu!! " fuuhhhhh!!! lame gler aku tak makan beb! sejak aku dok mempraktikel kn diri,adala kire2 5 bulan jgk aku tak makan jagung cawan susu nih..aku mmg suker gler! tak sah law aku p tanjong emas uh aku tak bli!! ahahaa...sasarannya?? mak aku laa..kihkihkih..im soory mummy! terpaksa guna wit mak bli..hihihiii... :)


_____________________ *_* ______________________


Dan yang paling tak leh blah tuh! adik aku dengan slumbernye berkata " Akak nih apelah..dah besar pon masih nak mintak duit mak! " haissshhh!!! nilah budak abad 2020 nih,sungguh pandai beermain kata2! agak terkaku, lagi termembara n terbengang seketika!! huhuu...:D



~ agak poyOSsss muke aku di situ!! hahaaa!! ~

♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

1 000 ucap syg pada Cik Iza:

Muhammad Rahman said...

Hehe Nak ugak nak ugak (^_^) Amboiii sukernyew dapat mam jagung susu hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!