PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, May 29, 2011

*something to say *




- who loves me?? aku pon tak awu sape yg menynyngi aku..kdg2 aku rase mcm aku idup sowg2 dlm dunie nih even aku dok ngn family aku..kdg2 aku rase sunyi yg teramat sgt. aku tak tawu sejak ble perasaan nih membelenggu idup aku.. even aku ade my Chenta dlm idup aku,aku ade family,aku ade kawan2 tapi aku rase cam aku kehilangan something yang berharga dalam idup aku...aarrrgggghhhh!!!!!! aku pon tawu ape bnde tuh!

mak aku cakap, law kite sygkn seseorg,kite lepaskan saja die ngn keputusan n hidup die, disitulah kite dpt tgk die bahagia ngn pilihan die..tapi tak mgkin aku perlu lepaskan my Chenta!! i love him..tapi sejak akhir2 aku seperti kehilangan identiti aku sndri..tibe2 aku blur ngn diri aku..ape tujuan aku berada kat cni?? ibarat seperti aku perlu menjauhkan diri daripada semua org yg rapat ngn aku..tapi why??? nape aku perlu jaohkn diri daripada mereka??? tuh la persoalan yg bermain dalam hati n akal fikiranku...i need to go..go to one place that anyone dont know where i go...

aku tahu laaa...yang penting aku sangat2 mencintai my Chentaa...terlalu sygkan cintaku,,terlalu menynyngi n mencintai die..semuga kamo mengerti akan perasaan ku ini padamu....:(
♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!