PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, April 18, 2011

* Bila Cinta Bersemi *


-teluk cempedak-


akhirnyeeeeee......

pada 03 march 2011...die melafazkan rasa cinta n sayangnya kat aku...mase tuh...tuhan saje yg tahu cm mane gabranya aku..hahahaa....tuh tak kne nih tak kne...malam yang sejuk n tenang aku ase panas yang berwap2...ase cam dok kat bilik sauna ulak...hahaaa...aku tak dpt titow malam tuh...aku tak sangka akulah orangnyee...aku pk die tnye sal tnda jatuh cinta o whatever tuh sbb aku ngat die de suke kat kwn2 sekelas die..gupenye....die maksudkn aku...aku ape lagi..tak keruan la di buatnyee...heheee....

akhirnya aku time cinta die...perkenalan yg singkt membuatkan aku semakin mencintainya....aku terlalu mendambakan kehadirannye dlm idup aku..dielah sgala2nya bg aku...die baek sgt2...memahami...selalu menasihati aku...slalu bercrita kat aku..sblom aku titow..die slalu nyanyikan aku lagu...hehee...tuh yg wat titow aku lena sgt2...sbb tuh payah nk bangun pagi n slalu p keje lmbt (praktikel)..hahaaa...

tpi skng Alhamdulillah...aku bahagia sgt2 bersama ngn die...die satu-satunya cinta hati aku...aku bersyukur sgt2 sebab Allah S.W.T. kurniakan aku permata yang sangat2 hensem n kacak..yang baik hati,,yang periang, yang comei, yang setia n yang tak penah berhenti menynyngi n mencintai aku..aku berjanji akan sntiase bahagiakan die..akan sntse setia n mencintai dia sehingga akhir hayatku...i love him so much...aii shi teruuu...:)
♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

2 000 ucap syg pada Cik Iza:

Muhammad Rahman said...

Trima kasih kerana menerima abg dalam hidup syg.. I love u 2 3 4 eva n eva...

♥Cik ieyza Nano♥ said...

heheee...i love u 2 3 4 5 6 eve n eva..huhu~~
agy byk taw..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!