PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, April 18, 2011

*hiyaaaa!!!!! *

Assalamualaikum...pembacaku sekalian...
sudah agak lama aku tak bukak blog aku nih..huhuu...coee sgt2...terlalu bz lor...untuk kesekian kalinye,,,aku da pon update blog aku...amacam?? oke tak?? hah3...bergaye tak blog aku?? bkn men susa g aku nk update blog aku nih...ngn line tenetnye yg lembap..mengalahkn siput tawu..aku rase siput pon jln laju agy..hahahaaaa...bak kate chentaku,,blog nih msti kne slalu update..slalu update postnye...yelah...paling tidak pon ble da tua nt leh la tnjuk kat anak cucu...huhuu...soo,,aku pon amek kputusan tuk update blog nih stiap ari demi memenuhi permintaannye yg tulus suci lagi murni itu...heee...

berbalik kepada chentaku,,byk tentang die yg aku nk share ngn kowg sumer..nt2 aku cite ye mcm mane aku leh knl die,,mcm mane aku leh jadi sbahagian dpd idup die...n macam2 lagi...tgu la,,,saboooo....huhuuu.... :)
♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!