PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, April 18, 2011

♥ CINTA!!!!



Cinta itu memang aneh..
penuh misteri dan datang tanpa diduga..
kite tidak akan tahu bila kita akan jatuh cinta..
dengan siapa dan mengapa ia terjadi..
Cinta itu lahir tanpa sebarang sebab yang pasti..
Puas sudahku cari apakah sebabnya aku tertawan padanya..
Apakah kerana kelunakan suara, penampilannya atau kerana ilmu yang dimilikinya???



Aku amat mengaguminya..
Semakin lama dan semakin dalam aku ketahui tentang dirinya..
Semakin hatiku teruja..
Aku jadi tamak..
Ingin tahu segalanya tentang dia..



DAN...

akhirnya aku ingin tahu tentang siapakah wanita - wanita yang pernah hadir dalam hidupnya..
Yang pernah menyentuh cintanya...
Aku tak seharusnya berperasaan sebegini..
tetapi aku tidak dapat menahan hatiku dari terus bertanya..
Aku tidak dapat menahan diriku dari terus - terusan merindui kehadirannya..

Aku sedar..
tidak seharusnya aku jatuh cinta pada seseorang sepertinya..
tetapi aku terlalu mendambakan kehadirannya dalam hidupku..
Dialah segala - sagalnya bagiku..
Suka duka susah senang kami kongsi bersama..
Aku teramat memerlukannya dalam hidupku..
Cuma dia dan akan selamanya dia dalam hatiku..



Namun inilah cinta..
Yang lahir tanpa syarat dan tanpa petanda..
Cinta amat menyakitkan dari awal hinggalah keakhirnya seandainya dikhianati..
tetapi...
Cinta juga ada kemanisannya...
CINTA SEJATI akan temui kebahgiaan di penghujungnya...
berbahagialah kita disampingnya...
hargailah sebuah perhubungan itu kelak apabila kita kehilangannya baru kita sedar betapa kita begitu menyintai dirinya...

Semuga Allah S.W.T. berkati hubungan yang terjalin ini..
Bersama - samalah kita berdoa supaya baik kesudahannya..
Semuga rasa sayang, cinta dan rindu yang ada dalam hati kita akan kekal selamanya...

Amin.............

~si chomeiEyzA~

coretan ikhlas buatmu sayangku,
♥ MUHAMMAD RAHMAN BIN MUHAMMAD AZAHAR ♥
♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!