PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, April 18, 2011

* jmpe kuarge Si dia *

Tanggal 02 april 2011 aku telah bertemu dengan kuarganye..waaaahh..aku sgt2 bertuah kerana dia sudi bawa aku berjumpe ngn abah & ibunya...aku berterima kasih sgt...kuarganya duduk di bentong,pahang..mmg satu pengalaman yang tak dpt aku lupakan..sbb tu 1st time aku smpai bentong..hehee...;)

Keluarganya adalah sebuah keluarga yg sederhana tapi penuh ngn kasih sayang n hormat menghormati..mule2 tuh aku kekok jgk lah..hehee...yelah,,dtg uma mak mertua kan sape je yg tak kekok..tak tkot..hahaa...tpi aku cube berlagak cool,,cewaaahhh....tgk muke confident je..tpi dlam aty..masyAllah,,hnye tuhan saje yg tahu berkocak2 nye aty aku mcm ombak kat laut tuh..hahaa...dup dap dup dap...berpeluh2 mase aku baru sampai nie..nk salam ngn mak die..adeeiii2...segannyee...tapi lama-kelamaan aku semakin selesa ngn keluarge die..law tak sblom tuh ase cm nk balikk je...tak mo jmpe mak ayah die..hahahaa...bak kate pepatah, tak kenal maka tak cinta..da kenal makanya jatuh lah cinta..hehee...

1st yg aku nk citer adalah sal ayah die..waaaaa...aku sgt2 takut tgk muke ayah die..garanngnyeee..tpi klakar taw ayah die nih..hehee..mgikut cite yg die penah citer kat aku,,ayah die garang tpi baik hatinya..apa je yang ayah die wat n ayah die penah ajar die sume tuh demi mase depan die..law tak kerane ayah die,,die takkan jadi diri die yang skng niy...tol tak syg?? hehee...ibu die ulak...urmmm...seorang yg sgt2 baik..lemah lembut..ibu die byk menasihatkan kami..n ibu die masak nasi ayam,,fuhh sedap glerr!! tpi pedassss kuah cilinyee..tak tertahan aku pedasnye..hahaa..sebenornye ade kesah disebalik citer nasi ayam nih...tpi tak buley citer..hah hah hah...shhhh....bialah wahsieee...hee~~ then anak slung dlm kluarge tuh die (Muhd Rahman)..die nih...adeeiii3...nt lah aku cter sal die..law citer sal die nih..aku rase satu page nih tak muat silap2 smpai 2 3 page..hahahaa...2nd,,adik die..namenye muhd rahimi..stakat pmerhatian yg aku tgk kat adik die nih..nmpk cool lah...mgkin la pd pndgn aku,,walau sekecoh mane pon keadaan tuh aku rase die tetap cool...nih law join adik aku yg form5 uh (hussaini) aku rase kompem mmg jadi geng nih..hahaa...pastu adik die yg 3rd,,muhd radzuan..huhuu...adik die nih pemalu...tpi die ckp adik die nih garang,,tpi disebalik wajahnye aku tak nmpk ulak die garang..hihiii...n yang keempat,,satu-satunya adik perempuan die..huhuu...namenye Nur Zaimah Adibah..waaaaa...adik die nih sgt2 comeiii...n petah bercakap..manje pon iye ugak...die suke knekan aku...tuh yang tak leh blah tuh..adeeiii...cian aku kne buli ngn bdk kecik..ade 1 peristiwa yg wat aku gerammmm sgt2...nt2 aku citer eik...hehee...

now...stop kt cni..huhuu...nt aku smbung agy...hehee....;)



-dia n adiknye,,Nur Zaimah Adibah-
♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

2 000 ucap syg pada Cik Iza:

Muhammad Rahman said...

wahh wahhh ade part yg paling penting xcerita kat sni.. part Jambatan Gantung hehe Ape2 pon Trima kasih kerana sudi datang umah abg hehe

♥Cik ieyza Nano♥ said...

hahhaaaa...tak mo citerr...malu saya...hihihiii...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!