Thursday, December 22, 2011

Adik aku 8A weyh! Bangga kejap!

Bila Tangan dah Gatal nak hapddett...

Oke..tak mo cakap banyak - banyak .  Juz nak ucap Congratee ! Pada adik kesayangan iza , 

Muhammad Hashimi Bin Ahmad Sabri sebab dapat STRAIGHT 8A's PMR tahun 2011 nih !!! 

i'm so pround to you ! (hentam keromo je ckp bi ! haha . excited sgt !) Aku bangga jadi akak ko ! huhuu . Walaupon result PMR aku dulu tak lah sehebat dia .  hihii . Dia memang dianugerahkan dengan kepandaian dan kebijaksanaan yang lain dari adik - beradik iza .  Iza harap adik - adik iza yang lain dapat ikut jejak langkah dia . huhuu . Teruskan perjuangan mu ,SPM ada lagi oke tahun 2013 . Sama - samalah kita gapai impian dan cita - cita untuk banggakan AYAH dan MAK kita . . (:

Nak kenal dengan adik iza ? Nih lah dia , huhuu . . .

Tak suka bercinta masa skolah. haha !

Dan tahniah jugak pada mereka - mereka yang dapat 8A jgk , 7A , 6A dan sebagainya ! Sesungguhnya kejayaan sudah berpihak kepada kamu . tinggal kamu je yang perlu berusaha untuk mencapainya . Pada yang tak berjaya jangan mudah putus asa . Teruskan perjuangan mu, tuntutlah ilmu sehinggan hujung nafas kita . InsyAllah .

**Aku tumpang gembira nak tahu kenapa ? Ayah aku da janji kalau dia dapat 8A nak bawak kami sekeluarga pergi bercuti ! hahaa .  Terima kasih la dik sebab ko dapat 8A . ko lah harapan kami semua ! hihiii.. ^.^
♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

3 000 ucap syg pada Cik Iza:

ainol akasyah said...

tahniah buat shimi..adik sy pun dapat straight A..huhu tapi kakak nye dulu pun kureng :)

♥Cik ieyza Nano♥ said...

@ainol akasyah

huhuu..sama lah saya.. pmr dulu ckup2 parat idong je..keh3! n tahniah jgk utk adik awak..hihii..kita tumapng gembira atas kejayaan dorang pon dah memadai..n_n

cerita best said...

klo nk blog nie di pilih selalu le komen entry pakjoe heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!