Monday, December 12, 2011

Tentang Dhia. Episod 19

Bila Tangan dah Gatal nak hapddett...

Korang tengok tadi cerita "Tentang Dhia" ?  Umm mestilah korang tengok kan? takkan lah tak tengok, huhu . Episod kali ni da masuk Episod 19 . Dengar cerita Episod nih sampai episod 25 ? Khabar angin je. Iza ada terbaca dekat blog orang , hihi .

Tapi untuk episod kali nih, iza geram tengok Mak Zikir ! Rasa macam nak belasah - belasah je ! Ade ke dia sanggup nak bagi anak dia minum darah kambing hitam semata - mata nak anak dia tuh benci dekat Dhia ! Giler betol orang tua tuh ! Huhh , dengan muka taik a.k.a muka jahat dia tuh bikin panas je ! rasa macam nak lempang laju-laju kat muka dia ! [ ishhh, apesal aku plak yg emosi nih ! haha ! ]


Tapi Alhamdulillah mak Dhia dah sedar da sudah boleh menerima kenyataan atas pemergian suaminya yang tercinta. Kesian tengok mak Dhia. Mak Dhia tahu tentang niat jahat Mak Zikir . Macam mana dia tahu ? Masa tuh Mak Zikir tengah cakap telefon dengan Bomoh Siam dia , rupanya Mak Dhia pasang telinga dengar perbualan diaorang. Mana tak nya, cakap tepon bukan maen kuat macam nak suruh satu kampung dengar ! HAHA .

Mak Dhia berjanji nak balas dendam atas apa yang dia dah buat pada ayah Dhia dan Dhia. Nak tahu ape pengorbanan yang bakal Mak Dhia lakukan ? Sama-samalah kita ikuti sambungannya pada esok hari , jam 7-8 malam di tv 3 . byeee !!

Sebelum tuh, jangan lupa saksikan cerita "CINTA ELYSA" jam 9 malam di tv 3. Selasa nih. Minggu ni minggu terakhir . Adakah Cinta antara Elysa dan Johan akan bersatu ataupun hanya sekerat jalan ? Saksikanlah kesudahan cerita yang penuh dengan tragis ini ! cewah ! HAHAHA.... ✿ 
-Iza tak tgk pon cerita nih ! nak tawu sebab ape ? sebab iza tak suka Fasha Sandha ! hahahaha! never la nak tgk law dia yg berlakon ! hua3 !




♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!