PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, December 10, 2011

Download | BoBoiBoy |Terbaikkkkk!!

Bila Tangan dah Gatal nak hapddett...

Selamat Petang semua. iza nak tanya satu soalan, korang mesti pernah tengok cerita BoBoiBoy kan? HEHE. Alah, cerita yang memang tengah femes sekarang nih. Esp untuk kanak2, tapi yang tua jugak tak ketinggalan. Pendek kata cerita semua generasi lah wajib tengok. Mana taknya, mak dan ayah iza pon tengok jugak! ehehee.

Sekarang cerita tuh dah masuk Episod yang baru. Bestt! bersiaran setiap hari AHAD jam 7 malam di tv3. Antara watak yang penting ialah Ying, Yaya, Gopal dan Superhero kita, Boboiboy. Watak Antagonis dalam cerita nih ialah Adudu, Prob, Komputer dan Emperor (watak nih belum keluar lagi. mungkin dialah raja segala kejahatan! HAHA. )




Sedikit Sedutan daripada Episod Baru Boboiboy



Watak penting yang mengungguli pentas perlawanan!


Gambar kat atas tuh antara watak2 utama yang penting! Masing-masing ada kekuatannya yang tersendiri. nantikan ye. Jom sama2 kita tengok esok. Esok kan Ahad. jam 7 malam oke.

Law korang rasa nak buat koleksi cerita nih, boleh lah download. iza bagi link untuk korang download. supaya lebih senang. Untung-untung boleh lah buat koleksi untuk anak, cucu, cicit, cicak korang nanti. HEHE.


Download BoBoiBoy : DI SINI 
Iza tawu korang semua mesti bermurah hati kan, apakata korang klik sini kalau kita nak selamatkan haiwan2 di Malaysia nih supaya tak pupus dan sini untuk tempahan tiket MAS. Ada End Year sale taw! dan sebagai tanda terima kasih. hik3! n_n


... Lagu tema BoBoiBoy ...


♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!