Thursday, December 15, 2011

PEREMPUAN MATERIALISTIK | Kau Ingat Kau Bagus Sangat ? !

Bila Tangan dah Gatal nak hapddett...

Materialistik tuh ape ? korang tahu ? Thats means kebendaan . Kalau perempuan yang materialistik tuh plak macam mana ? Ape patut kita cakap ? hah ,  tuh namanya perempuan yang tak sedar dek untung ! Pentingkan kebendaan , nak hidup mewah , nak duit yang banyak , nak boyfrend ada kereta , yang bermotor nih tak pandang , nak tuh nak ini . Pendek kata perempuan materialistik memamg sangat - sangat bahaya ! atau boleh disama ertikan dengan macam - macam makna.


 Contoh perempuan yang materialistik ! [sekadar hiasan]


 Gambar sekadar hiasan


PEREMPUAN MATERIALISTIK + PISAU CUKUR + MATA DUITAN = MAUT !

Kat bawah ni ada satu video Kisah Benar temubual DJ radia tersebut dengan perempuan materialistik tuh dengan tunang dia di X Fresh Fm tentang seorang perempuan materialistik ! Dia dah nak kahwin pon tapi sanggup putus dan cari lelaki lelaki semata - mata kerana tunangnya tuh kerja sebagai penjual berger . Dia hina tunang dia kerja sebagai penjual berger . Uishh memang tak patot ! Korang dengar la sendiri . Sehinggakan DJ Radio tuh pon panasssss! dengan sikap sombong dan angkuh perempuan tuh ! -.-
[ MOOD --> MEMBARA ! ]


p/s : Macam lakonan semula pon ada jugak ! Wallahualam . Tak kisahlah betol atau tidak, yang penting kita ambil isi nya. Semuga perempuan tersebut menyesal dan insaf dengan kata - kata yang dia lemparkan . Dia hina orang satu hari nanti dia akan kena sepuluh kali ganda lebih teruk ! Amin..




** Kepada perempuan - perempuan yang lain di luar sana iza nasihatkan janganlah kita bersikap sedemikian. Sekalipon kita tidak menyanyanginya jangan sampai menghina dan menjatuhkan aib orang . Berbincang dengan sebaik - baiknya. Setiap yang berlaku keatas seseorang tuh pasti ada hikmahnya. Jangan memandang rendah terhadap orang lain . Kita semuanya sama sahaja di mata Allah S W. T . Semuga kita semua dijauhkan daripada Sikap yang buruk nih ! Amin . Dan sayangilah dan terimalah dia seadanya. Kerana setiap seseorang tuh Allah dah sediakan pintu rezeki untuknya . Asalkan kita berusaha untuk mencapainya. ^.^

♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!