Tuesday, December 27, 2011

MOOD : Takda MOOD !! !

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته  Bila Tangan dah Gatal nak hapddett...

MOOD : TAKDA MOOD 

Hari ini memang sangat - sangat lemau bagi aku ! bengang ! nak tahu kenapa ? arggghhh ! rasa nak marah . budak - budak group final projek iza sumer pentingkan diri . Sumer taknak bagi komitmen . benciii . . . Sumer nak aku buat . dorang ingat aku nih ape ? daripada sem 1 asal assigmnt asyik muka aku je yang buat ! marah nih >,< malaun SO'OT tol lah dorang !

Adeii besok nak kena hantar proposal dekat penyelia . tapi hape pon tak buat lagi ! 0% progress ! orang laen semua dah nak siap . kira dah buat lah kan, berbanding group aku hape pon tak buat ! Terpaksa lah aku yang gerak . Kalau tak memang sampai bila - bila takkan siap ! nak buat macam mana . naseb baek lah nih last sem . aduhhh . . . memang tak tidow la malam nih kan ! puihh !

** Maaf penggunaan bahasa yang KASAR , sebab dah GERAM sangat !
♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!