PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, June 14, 2011

Aku di uji lagi..!! (:



Arinih takde mood laa nak berblog...dengan badan yang panas, selseme, Sakit tekak, batuk, sakit2 badan ( Ase nak tercabut da urat2 sendi nih ) n segala2nya la sakit...Aku di uji lagi oleh yang Maha Esa...sesungguhnya beliau begitu sangat2 menyanyangi aku....Ape yang aku mampu buat hanya berdoa n bersabar.... :)

Aku tak nak citer pepanjang...hehee...sebab tangan aku pon menggeletar mase menaip nih! sedihnyee.... Abis satu family aku da berjangkit2 demam...n now adik bongsu aku plak sakit mata.. Kecian tengOk die... 
Yela,, ce korang bayangkan law budak2 yang sakit, kita yang da beso panjang nih law sakit sikit da merengek sakit itu, sakit ini...lagikan law budak kecik seusia 6 tahun? right?? but she really strong meyh! ckt pon die tak menangis...aku plak yang da beso panjang yang merengek2..huhuu..
sungguh menyanyat hati...!!! hehehee...
Orang sakit tak leh gelak juz leh senyum je!! huhuu.. ;p

waahh,,,skang da kul 1.30 pagi but my eyes cannot close to sleep!! ( ape aku ngepek nih! tongganglanggang suda! haha!! Biasalah org sakit! Teetttt!! )  tapi nak wat gane, aku kena tidur jugak..law tak esok mmg aku terbangun lambat lah... Adeiii...nasib baik bujang lagi, law da kawen gane la yek...hehee....

Ubat da makan da..Active fast agy! tapi demam aku tak kebah2 jugak! berpeluh pon idak..Selimut da 3 lapis aku pkai...Siap dgn baju sejuk lagi...Selubung lagi..tapi tak berpeluh jugak...heran aku..adeii..Sabar jelah...

Ape yang aku harapkan, kamo sumer yang mana sihat walafiat tuh jagelah kesihatan elok2 ye..
Bila kita da sakit macam nih baru kite rasa betapa nikmatnye senikmat2nya  kesihatan yang Allah S.W.T. bagi pada kita sumer... jangan minum ais bebanyak, jangan main panas sangat ye...huhuu... Maklumlah skang musim demam... My Chenta pon demam skang nih... Batuk.. Adeii,, kesian aku tengok die..law boleh nak je suh die bagi sumer sakit die kat aku, aku cume nak tengOk die sihat..tu je! n_n Apepon to my Chenta, jangan lupe mam ubat ye... Law awk baca entry nih jangan marah ye sebab saya tidur lambat sikit...sebab mata nih terasa panas n tak boleh nak lelapkan mata... Soryy sangat2 ye syg..hehee... jangan marah tau.... (: 



Oke lah, aku nak try test tuk lelapkan mata...huhu... Ape yang aku harapkan kamo sume doakan la kesembuhan kami berdua ye..n sape2 je yang tengah diuji cam kami nih.. Hanya Allah S.W.T. yang mampu membalas doa2 kamo sumer sekalian... Benda yang baik akan di balas ganjaran yang baik malah lebih daripada ape yang kita jangka bile kita mendoakan seseorang tuh... Jage diri elok2 ye... 
Thankssssss Soooo Muchhhh!!!!! (: 

tataa....Nitezzzz sumerrr.... 

♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!