PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, June 10, 2011

*tamat sudah riwayatnye!*

Argggghhhh!!! skali lagi malam nih malam yang tension tuk aku!!! eiiiii.....akuu gerammmm sgt2!!! semalam masalah laen, kali nih masalah laen....adeeeiii.... time aku perlukan die time nih la die nak wat hal...majOk ngn aku...myakitkan hati aku!! ko nih lagsung tak reti nak jaga hati aku tawu!! aku gerammm!!! gerammm.....waaaaaaaaa.....nak nanges! nih yang tak leh nih...asal geram o marah je terasa nak nanges! huk3!! :'(

Sedih la plak...waaaaaaaaaaaaa......asal bagi adik2 aku pnjam barang2 aku komfem n sure lagi mesti ada je yang rosak!! sakitnyee jiweee.....nak tawu tak ape??? sedih nih... :(

...........MOUSE ROSAK!!!!! 

waaaaaaaaaaaaaaa......Aku tak bole idup tanpa bnde nih! even aku gune laptop tapi aku sangat2 perlukan die!! waaaaaaa....sedihhh.....umo die setengah taon pon tak sampai agy...kejap je da osak.....sediihhhh.....









lampu je berkedip2 tapi tak leh gune ugak! 


Arghhh! tensionnn!! Adeeiii...kesian plak kat my Chenta.....tak pasal2 terpaksa dengar poblem besOOoo aku nih....Adesshhh,, soory syg... :( 

sediiihhh....nak kena bli baru plak! law tak mood aku nak on9 n blogging pon terbantut law takde bnde nih..huhuu....adeesshh,, wit plak da kurangg...byk bnde g nak beli...waaaa...masalah...masalah....sedihhh...
aku da try repair da..bkak alek mouse tuh..da byk kali pon ta bole...tak de respon...
waaa sakitnyeeee atyku ini...

Ada sape2 yang bermurah hati nak dermakan MOUSE kat aku tak?? 
ummmm......  :(


♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!