PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, June 18, 2011

puas haty ke tak??!


Yeayy...semangat,semangat!! hip2!! heeee... Act iza baru lepas edit blog meyh! penat sgt2..huhuu.... (: 

korang tak tengok ke blog iza?? ngeee~~ 

baru lepas update tuh, new background,new musik n macam2lah...

korang suke tak iza letak musik yang berkonsepkan radio kat blog nih? 

Ade menggangu korang tak?? ummm...law ade cepat2 inform kat iza taw...hehee..

terpaksalah iza padam kan..huwaaaaa.... (ta sedih pon sebenarnye!)

muahahahahaaaaaa........


oke2..law ade pape yang tak oke tuh bitawu iza taw....thnkzzzz olwzzz....

Psttt!! :: Berkuatkuasa esok, aku nak tuka guna nama kesayangan aku, "IZA" untuk blg nih..huhuu...
barulah nampak comei n perempuan sikit..ngeh3!!
so korang sumer yang mana nak jadi kawan aku, sedang nak jadi,atau dah pon jadi kawan aku..boleh panggil aku iza oke mulai esOk...lalalaaa~~~


Peace yoee!!


...........................................................................................

♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!