Saturday, June 11, 2011

*header baru lagi...!!! *

 Fuuuhhhhh!!! Akhirmyeee siap jugak header baru aku!!! Letihnyeeeee!!! yelaa, niy first time aku try wat header guna Photoshop n Photoscape.. Pening! nak putus urat2 tengkOk aku....waaaaaa....penat...penatt..penatttttt......

Aku tak tawu lah nak cakap camne dengan header baru aku nih... Hadeeiiii.... Korang jelah nilai sndri eik... Aku tak tawu nak cakap gane... Ase cam buruk pon ade... Klakar pon ade... Cam budak kecik pon ade....hadoii...hadoiii..hadoiii...

Nah, kOrang tgk n nilai sendiri key....tension aku..hahaaa....Baru 1st time wat kot mgkin gini...hehee...


Nahhhh... TengOk nih....




Aku pon da pening nak wat camner.. da kering idea dah..nih je yang aku dapat wat..hehee... ingat nak wat comel2 pastu nak masuk Contest...tapiiii....harapan hanya tinggal harapan... PunOh sumernyee!!! huk3! cedihhh.... :'(

Takpelah...apeleh wat..huhuu... daku terima seadanya header nih..ape2pon yang penting ucaplah Alhamdulillah....n sekarang leh la aku.... ZzZzZzZzzzzzZzzzzz...

Tataaa... Selamat Malam Sumer..n Selamat pagi jugak! hee..


P/s :: Ape pendapat korang tentang Header baru aku nih?? Any suggestion?? hihii.. n_n

-Law Suke Jangan Lupe Like ye..-

♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

2 000 ucap syg pada Cik Iza:

HaNa Hani said...

bersengkang mate wat header ke neyh?
xpe...try slow2 kan
lame2 power la wat header lawa punyer!
^_^

♥Putrieyman♥ said...

@HaNa Hani

time kasih..tapi awak tawu tak macam mane saiz satu header tuh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!