Thursday, June 16, 2011

::: pOstOo!! pOstOo!!!~~

Ktinggg!! Ktingg!!! Ktinggg!! Pengumuman...Pengumumannn!!!


Kepada rakan2 ku sekalian, saya dengan ini mawu beritahu pasal....

PENDAFTARAN TAMAT LATIHAN INDUSTRI...!! 

(Aku bold kan sikit tajuk uh bagi nampak! hahaahaa!!) Urrggghhhh!! Malasnye aku...Malasss...Malasss...bukan malas sebab ape meyh, sebab....Repoottttt!! Repot tuh yang buat aku malas nak daftar sem5 nih...ekekee...terOk! terOk!! Nih, aku nak bagi sedikit pengumuman ya, sedikit yaa...hahaa...kOrang bace lah! grrr....bacee...malas lah aku nak bace kan!! ahaa..kowang kan da besO...hehehee... (:


PENDAFTARAN TAMAT LATIHAN INDUSTRI

Kepada Semua pelajar yang menjalani Latihan Industri Sesi Disember 2010 (29 November 2010 hingga 29 April 2011)

Sila ambil perhatian bahawa anda dikehendaki mendaftar tamat latihan industri di jabatan masing- masing sebelum melalui proses pendaftar HEP pada tarikh yang dinyatakan dalam edaran JHEP. Maklumat pendaftaran tamat latihan industri adalah seperti berikut:

Tarikh : 8 Julai 2011
Masa : 9.00 am hingga 12.00pm
Tempat: Jabatan Akademik (Masing-masing)

2. Anda dikehendaki menyerahkan 4 dokumen berikut kepada Penyelaras Latihan Industri Jabatan masing-masing sebleum melalui proses pendaftaran HEP.

• Surat Pengesahan Tamat Latihan Industri dari firma latihan
• Borang Penilaian Prestasi daripada firma latihan
• Buku Laporan Harian
• Laporan Latihan Industri yang 100% siap dijilid. Jenis penjilidan adalah dalam bentuk “COMB BINDING” menggunakan kulit luar laporan bertingkap/berlogo yang di jual di kedai koperasi.



‎3. Pelajar yang gagal menunjukkan kesemua dokumen yang dinyatakan diatas akan DIHALANG untuk melalui proses pendaftaran HEP (i-pelajar) dan TIDAK LAYAK meneruskan pengajian.

4. Maklumat mengenai pendaftaran HEP disertakan pada lampiran sebelah belakang. Segala pertanyaan mengenai bayaran dan penempatan boleh diajukan kepada JHEP.

Sekian. Terima kasih.
(ZORAIMI BIN ALI)
Pegawai Perhubungan & Latihan Industri
b.p Pengarah
Politeknik Merlimau



Da bace?? tengOk!! aku siap highlight wane biru lagi taw!! takOt korang ta nampak je..hahahaa... so?? bersama2lah kita tingkatkan kelajuan kita untuk menyiapkan Repot yang bertimbun2 & ber-usang n terbiar lamanya dimakan dek anai2 tuh..hahaa...

Adeeeii...mule sem baru da...aku rase macam baru seminggu aku cuti..ngeh3!! Malas la nak cakap banyak2...

REPOOtttttt!!!! Jangan lupe!! ( suke aku nak ingatkan kOwang!!) hahaa..aku kan kawan korang yang perihatin..huhuiii.... pada yang da tawu tuh baguih,baguih...n pada yang tatawu lagi tuh amik2 lah tawu ye..hihii... n_n

.......Renung2kan & Selamat Bekerja keras ye rakan2........


-Opsss!! terlupa la plak kan!! ececehh! thankss pada DINA ALWI..tanpa anda saya tatau bende alah nih....huhuu... :)

- For Us!!- Ganbatedayoo!! 

                                                                                                                                 - chomeieyza-

♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

0 000 ucap syg pada Cik Iza:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!