Monday, June 27, 2011

Awan Nano iza ^.^



Say hyeee to all may reader..huhuu... hyeeee.... :)
Nape dengan iza nih?? Act ari ahad adalah hari tuk iza share lagu2 kegemaran iza.. Best broo!! Da macam stesen radio plak kan...hua3...

Now,jOm...tengok minggu nih iza nak share lagu ape?? Jeng, jeng, jeng.....

AWAN NANO...!

lagu yang tengah HOT skang nih... Panasss!! Macam goreng pisang! kui3... Dan telah pon jadi lagu febret iza skarang..hehee..

Awan Nano??? Maksudnya ape?? korang tahu tak?? umm...

Awan Nano meansss Awan yang besar... Awan yang akan menutupi sinaran matahari yang panas n terik uh supaya jadi teduh dan nyaman... Awan yang menjadi pelindung pada siapa2 yang berada di bawah nya... Awan yang akan wat kita rasa sejuk, n terhalang daripada sinaran terik matahari..

Awan Nano? adalah lagu yang sangat2 sesuai tuk mereka yang bergelar Ayah...Ayah yang sentiasa melindungi keluarganya daripada sebarang bahaya.. Yang sentiasa berkorban jiwa dan raga, keringat, tenaga n segala2nya untuk menyara keluarganya...begitu hebatnya Awan Nano yang kita sebagai seorang anak memiliki dia di dalam hidup kita.. Mencari rezeki untuk kita, sentiasa bersabar dengan karenah kita, sentiasa ada waktu kita dalam susah dan senang..sanggup berkorban nyawa melindungi keluarga yang dia sangat2 cintai.. Dan sangat2 setia untuk memimpin keluarganya..

Begitu besarnya pengorbanan seorang ayah dalam kehidupan kita.. Dunia dan akhirat... Sayang dan berbaktilah kepada mereka..selagi masih ada hayat mereka...mendoakan kesejahteraan mereka, Ibu bapa kita adalah insan terbaek yang kita ada dalam hidup kita..tanpa mereka, tanpa cinta antara mereka, tanpa kasih sayang n ihsan mereka siapalah kita.. kita tak kan mampu hidup tanpa mereka... :)

♥♥ Inilah Awan Nano iza..sayang dia sangat2!! ♥♥


AWAN NANO - HAFIZ AF7

Lihat ke arah sana
Serakan warna dan berarakan
Awan

Pabila terik panas
Segera hadirnya memayungi diri


Pabila kau dahaga
Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya
Pabila kau katakan
Akulah awan itu yang kau mahu


Begitulah awan nano
Setia melindungi diri
Tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu



Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu


Kasihnya
Kasih tiada banding
Setia tiada tara
Bagaimanapun jua

Awan kekasih sebenarmu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu


Lihat diriku ini
Yang sesekali pernah kau bagaikan awan
Sehingga tak mungkin terlupa
Berikan belas sedari dulu


Sehingga tak mungkin termampu saksi
Setitis pun air matamu kasihku
Sehingga kau katakan
Akulah awan itu yang kau rindu


Akulah awanmu yang sedia
Melindungi dirimu tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Akulah awanmu yang sering kau rindu
Dan tak terduga hadirmu walau tak tercapai jejarimu


Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu


Begitulah awan nano
Setia melindungi diri tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu


Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu


kita amek iktibar daripada video klip nih.. n_n

Download Songs ::: Awan Nano- Hafiz AF7

Lagu nih iza tujukan khas untuk ayah iza.. Ahmad Sabri Bin Fadzil...kerana dia adalah ayah terbaek yang iza ada dalam hidup nih... takkan ada pengganti dan akan sentiasa ada dalam hati iza selama2nya.. Kerana dia iza jadi iza yang sekarang.. Terima Kasih ayah! I love u soo muchh!! :) Iza sangat2 bertuah memiliki ayah sebagai ayah iza...sangat2 bertuah! Ayah la awan nano iza..yang paling kacak dan yang paling mulia dalam hati iza... n_n

Kasih ibu membawa ke syurga, Kasih Ayah sepanjang masa!! Cinta mereka sangat kuat terhadap anak2nya..betapa kita bertuah memiliki mereka dunia & Akhirat...


Sarangheeee......

--------------------------------------------

Tahniah Hafiz..kerana anda telah berjaya menyampaikan lagu ini dengan begitu baek n hebat sekali  :)


♥ Menarik? Like dan tinggalkan komen oke! tq ♥

2 000 ucap syg pada Cik Iza:

Faten Ahmad said...

aku syg abah akuu... hehehehe...:)

♥Putrieyman♥ said...

@Faten Ahmad

aku sayang ayah aku..hihihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

_Jgn Lupe Klik!_

!♥2010, kini dan Selamanya! Hak Milik Cik Chomeieyza♥!